Bra & Dåligt

Igår kom johan hem med ett gitar hero, Weeee... Som julafton jue!!
Sen åt vi pasta sallad, spelade, & jag överasskade med nybakta bullar och kall mjölk..

Mysigt..
Johan var dock grym på att spela, så jag blev lite sur..
Helt sjukt för det var första gången och allt.


På fredag hoppas jag att min mamma kommer hit!!

Gaaah, sen blev jag lite lessen igår också.
Blev så arg, min a-kassa är 8 veckor försenad, & jag trodde verkligen att jag skulle få pengar på torsdag.
Men NEEJ, Jag måste skicka in ett papper från April,
som dom påstår att jag inte skickat in.. ARG..!!

Sen ska jag till Arbetsförmedlingen nästa Fredag.
GE MIG ETT HELTIDSJOBB!!
Vill slippa allt krångel..

Nej Nu ska jag sopa/dammsuga upp ett glas som föll i golvet.
Blää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0