Batman..

Jag vill bli nya Batman!! Haha. & nej jag har inte eldat på en vit pinne..
Jag såg bara filmen, och trodde den var kass, men så fel jag hade...!!

Johan och jag har varit "lediga" båda två idag.. Blev upptäcksfärd här runt i skogen, Johan lagade mat & sen film..
Så dagen har varit underhållande.. Va riktigt rastlös i morse.. Men inte längre.. Nu är jag heelt nöjd.

Gårdagen var också super bra... Först massa mys med hanna & sen smörgåstårta, bullar, kakor.. & En rolig Arne & Johans söta mamma.. Haha. Det var riktigt trevligt..

Såå vad ska man äta till kvällsmat då? Blev korvstroganoff till lunch..
Vi har så man kan göra hemlagad pizza, men det får nog bli till i morron kväll.. =)

Tänk Taco köttfärs, banan, curry, champinjoner och massa ost.. MIN pizza.. Hehe..


Kommentarer
Postat av: sofia

och jag gick på bandet femtio minuter idag med. Plus lite övningar. Svettigt!

2008-10-24 @ 12:07:41
URL: http://plastsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0