Bakar..

Vad händer i Eskilstuna idag då? Jag bakar faktiskt matbröd idag. Morotsbullar.. det lät så gott, så jag var tvungen att testa. Sen har jag dammsugit & bäddat.. Duktig flicka.. Haha..

Nej men det är faktikst riktigt kul att baka..!!
Hehe, & idag fattades det ett rivjärn, till morrötterna..
Men det fixade sig endå. Jag tog mixern i stället..

Så nu väntar jag på jäsningen..

Bjuder på Johans spontan kommentar igår.
- Ååå Jag har aldrig tyckt att det har kännts så mysigt att komma hem som nu..

Bulldoft, nystädat, bäddat, diskat, kycklingsallad, och massor av tända ljus..

Nu behöver jag bara ett strykbräde så jag kan stryka upp rummsgardinerna..
& ett nytt duschdrapperi.. Måste ha det!!


vad gör ni idag??



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Bruden!

Ja vad gör jag idag?...hmm sitter på jobbet o har just läst din blogg. Du donar på rätt bra där hemma Anna tycker jag :), kul med uppdatering. Ha de gott Anna o njut av det nybakta brödet sen, lät kanon gott!! Hoppas att du kikar in till oss i växeln om du har tid nästa gång du kommer "hem" kramar från mig!

2008-10-07 @ 14:49:50
Postat av: Jag själv..

Hej johanna.. kul med svar..!! Jaa jag har väll tagit efter dej och maria.. hehe..Brödet blev riktigt gott, godast är det ju säkert nu, när smöret smälter och det är varmt.. Jodå, jag kommer och hälsar på! Fredag nästa vecka ska jag hem.. =) jobbar du då?? Ha det bra på jobbet, kramar!

2008-10-07 @ 15:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0