Alá Gynning....

Jaa jag vet, vilken negativ människa, nu får jag ge mig..
Johan är borta på jobb, Jag har kollat på tv & massa olika bloggar.
Cyklat, ryggontet kanske kunde försvinna om jag svettas?! INTE det neej..
Varmt bad då!! Mmm. riktigt hett badade jag. Men jag kunde inte riktigt njuta och ligga kvar, rakade benen och sen??
Jag låg mest och tänkte på att en man blivit mördad i just det badrummet & just det badkaret..
Ihjäslagen av styvsonen, var vad johan & hans ex fick veta.. När dom REDAN flyttat in.. Hehe. Kul...

Ååå det är alltså där jag bor nu.. I en mord lägenhet i Eskilstuna.. Jiihaaa..

Läser gynnings blogg.. Nyligen hittat den.. Haha. Männsikan är ju grym, helt sjuk i huvudet.. Men endå konstnärlig, cool och smart.. Roligt att följa henne iallafall.. gillade henne när hon va med i BB..

Nej jag ska fan ta mej ett glas vin ala gynning anda... Bara för att jag har lust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0