Pepparkakor Julbord & Scotts




Sitter och äter pepparkakor & kall mjölk.
Mmm Blev bakning idag istället, kunde inte hålla mig. Skulle ju ha mat här i kväll men dom var sjuka. Så nu har vi 1kg färdigmarineradfläskfilé i kylen. Nån som vill komma på mat? Hehe.

Galamiddagen var riktigt bra igår, maten var sådär, men underhållningen var super bra. Johan överraskade mej, han hade inte sagt att scotts var där men det var dom. Haaa, va glad jag blev. & nu tycker jag om dom ännu mer, för när jag skulle ta kort, ställde dom upp sig så fiint. Det var bara jag som tog kort då, för jag dansade inte som alla andra. Bugg kurs nästa? Det värsta är att jag blev så till mig när dom gjorde så, att jag bara ville ta kortet så jag väntade inte riktigt på skärpan. Hmm..  (Töntig, jag veeet)




Bra är dom ialla fall.

Nu ska vi se film & sen laga mat.

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Du hade ju kunnat bjuda mig :) Vad gott de såg ut med pepparkakorna, har du bakat dem??

2008-11-29 @ 17:57:18
Postat av: Jag..

Haha, ja visst dom har jag bakat. haha. stålt. Men jag ska baka fler, blev så nåra när jag hade så stora formar. Vad har du för dej då?

2008-11-29 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0