Tisdag..

God morron, dom senaste dagarna har jag börjat skriva inlägg men av någon anledning har dom inte blivit publiserade..
Det har varit allt från att jag vill åka på semester igen & bli brun till kära tomten jag önskar mig... Hehe..

Snart kommer mormor och morfar & hämtar mej, vi ska åka till borlänge.. och kolla runt lite..Syrran ville så gärna också dit, så jag får nog sjussa på henne i morron.. Hon jobbar idag.

Jag är hemma i smb heeela veckan, Johan kommer till helgen igen.. & då ska vi på helloween fest.. Blir nog super skoj, skulle bli mycket folk.. De är mina kussar Jenni & Johannes, och deras syster som ordnar...!

Men jag måste hitta kläder, daaa..

I kväll ska syster och jag hyra film & ha myyyys kväll... =)

Nej nu måste jag fixa mej... Puss å Hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0