Pink..

Toodaaay hade jag klockan på 07.00.. Trodde först att johans klocka va min, & då ville inte min kropp gå upp. 05.00 Nånting gick johan upp. Huu. Nej jag var då glad att jag skulle få ligga kvar i sängen i alla fall 2 timmar till. 07.00 blev inte 07.00 heller.. Hon blev nog. 08.00 innan jag masade mej upp ur sängen. Tvätta i dag.. 07.00 -13.30, fjärde maskinen är inne nu, och det andra torktumlas.. Wiihoo..

Igår var jag rastlös som få. Cycklade på motionscykeln, duschade & kollade på fem timmar lost & sökte jobb. Det var ungefär vad som hände igår, inte alls kul med andra ord. Joo, jag och johan låg och skrattade i sängen åt oss själva. För att vi är så olika & har så många olika åsikter.

I morron hoppas jag på en fika eller lunch på waynes coffee & en tripp på stan. Tänkte att jag skulle in på Clas Ohlsson & köpa en till julstjärna.. Sen har jag nog allt inför MYS December.. Juldukar (änglarna), Julgardiner, dom söta tomtarna, julstjärnor på fot, Blockljus med dekorations pärlor, super fiint & enkelt blev de, Massa ljus, & min fiina ljusstake.

Ååå gran har jag ju sedan förra året, ni vet min fullstora, som jag trodde va liten.. Haha.. Den har jag hos mormor och morfar just nu. Alla mina grejer är fortfarande utspridda.. Mest av allt önskar jag att jag fick plats med min fiiina soffa & mitt springband.. Men men man kan inte få allt....

Skönt med sol idag. Fick i alla fall lyckokänslor av snön som kom igår. Även fast det är pytte pytte lite här!!

Vad händer i era liv??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0