Nöjd..

Örebro igår det var riktigt kul.. Jag gick runt där i min egen lilla värld och kollade på grejer. På IKEA var jag i minst 1,5 timme.. Jag hade ju inge brottom precis. Handlade en super fin 8 armars ljusstake från Ikea stockholm, massa blockljus, värmeljus, en toalett hylla, eller ja en sån där hel stor bänk som man kan sitta på. Blev super bra i vårat badrum. Lite stor kanske. Men bra endå, för jag var på en annan affär och hitta fina svarta korgar med stjärn tyg inuti. Så nu har jag mer plats till alla mina hårprodukter och smink grejer. Perfekt!!

Köpte även dekorationsblommor, svarta stora rosor & orkidér, också super nöjd...

Den här, så fiin tycker jag.


Sen var jag till Mariebergs köpcentrum, Där shoppade jag tre bas tröjor på gina & HM.. & två super snygga siden klänningar, perfekt till Julafton & Nyår..

I morse låg jag i sängen och ville aldrig gå upp.. Johan gick väll upp vid nio.. & kom in vid elva igen, då ville han ha upp mig men icke, det blev mys och jag pallrade mej inte upp ur sängen förns vid 12.40.. Så här länge kan man inte ligga i sängen tyckte han.. Men jag tycket att det kan man visst, tänk när man har barn & sju till fem jobb, då hinner man gå upp i tid. År ut och år inn.. Jag är den lata just nu. Är ju endå arbetslös & grått ute, vad har jag och gå upp till??

Men jag vet så ska man inte tänka, man måste ha rutiner endå. Så jag SKA börja ställa klockan, vända tillbaka dygnet och bli som en normal människa. Röra på mig måste jag också göra, för jag får säkert inte ut tillräckligt med energi, så därför kan jag inte sova på nätterna. Vi kollade på film till 02.00 i natt & åt Kvällsmat när vi kom hem från örebro, 23.00.. What?? Jag hade inte ens reagerat att klockan var så mycket. 01.20 kom jag på. Shit vi har grannar, vi kanske måste sänka ljudet lite.. Vi kollade på krigsfilm dessutom.

Johan har precis åkt till jobbet, Gud jag beundrar honom. Han jobbar så mycket & har så mycket konstiga arbetstider men han klagar aldrig. På två veckor har han gjorts tre veckors jobb. Endå tycker jag han är hemma mycket. Han sover lite helt enkelt och hinner med mycket. Pluss att han pluggar på heltid.

Jaa, det är dags för mig att skicka in några jobbansökningar nu, sen blir det lost. Är ju så spännande.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0