I en Annan del av Sverige..

Yes jag ska faan sluta äta, blev så stöörd på mej själv idag i alla provrum. Usch säger jag bara. Hittade trots det en ny klänning, en mössa & ett par bas stövlar..

Men täänk.. Ja jag vet jag är dryg, man vill alltid se ut som man inte gör. & jag kollade inlägg för ett år sedan.
Ååå inte var jag nöjd då heller, väger säkert 12 kilo mer nu, och då tyckte jag att jag var tjock.

Blää att man aldrig är nöjd, då man skaa.. Jag, carro & madde kollade på kort i helgen.. & sa samma sak då, att man ALDRIG har vett och va nöjd. För alla kort vi tittade tillbaka på, var det så. DÅ var man inte nöjd, men nu när man tittade på dom, Jaa då kände man ilska VARFÖR va jag inte nöjd....??

By the way, är jag ur usel på att stava. måste läsa mer böcker.

Gaah va negativ jag är, huvudvärk har jag också.. Hmm.

I förrgår var det Ett helt år sedan jag träffade Johan.. (För första gången) Läste de på bloggen. Intervjun!! Tiden har gått såå sjukt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0