Två helt sjuka dygn..

Jaa det är va vi har fått upplevt.. I söndags efter jobbet, lurade johan ut oss i skogen, och där stod en badtunna, varmt vatten, marschaller och champange, Kunde det kännas bättre.. va så himla avslappnande och skönt, och det snöade.. LIVS NJUTNING.. På hög nivå, vi satt några timmar, sen taccos hemma hos oss.. Johan hade ännu en present.. Mexicans mat, ja vad dricker man då till?? JO just det, tequila.. Jag drack en hel del, och 1,5 liter vatten.. Hehe.. sen blev jag full. Vi hade gjort en sopsäck med ölburkar och text till johan, så det var hans klädsel.. Hamnade på tippi gjorde vi också. Men där slutar min kväll, jag och johan deckar på varsitt ställe,  (hemma alltså)och sandra Å jenny drog till HC.. Men men.. jag fick ju sova en del, så det var bara sköönt..

Måndag morron, och johan säger åt oss att sätta på oss varmt, och ta med hjälm..
Iiiii det var strålande solsken hela dagen, och vi fick åka på skotersafarii.. Det var helt otroligt, jag satt och skrek på skotern för att det var så vackert uppe på fjället.. Vi åkte sammalagt 7 mil på skotern. Förbi tandådalen och högfjället och vidare upp mot en stuga som låg bortanför lindvallen, sjukt vacker dag.. Åå väl uppe satt vi i solen och njöt, käkade varm chiabatta och bara VAA... Så underbart!!

Sen efter det spelade vi bowling, jag va sämst.. första serien gick bra, sen gick det bara sämre och sämre.. Kan det ha berott på ölen som gick i?? Jaja.. sen gjorde vi i ordning oss, en taxi köm och hämtade oss, och vi blev sjussade till resturangen Aptitt.. Hette den så? Jaa jag tror det, där fick vi uppleva världens godaste mat, Fem rätter italiensk mat, champange IGEN och super gott rödvin.. Kvällen kunde inte bli bättre..! Vi satt i flera timmar och bara njöt.. Taxi igen, och vidare till piaonbaren, sjukt mysigt ställe, Ansi du hade så rätt så..!

Trötta och extremt nöjda somnade vi alla i taxin hem. Hehe.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0