Längtar till meer vår..

image317

Snart ska jag sitta i vår solen och dricka en kall öl & käka chili nötter, snart är det påsk, snart kommer ansi hit och hälsar på mej, snart ska jag åka utomlands, snart får jag träffa syster, snart är jag hemma i min lägenhet, snart ska jag börja träna riktigt hårt igen, snart ska jag klippa mej, snart ska jag köpa nya skor, snart ska jag få shoppa vår kläder, snart ska jag få umgås med carro och katt, snart är jag lycklig för att sommaren är på vääg, Jaa det kanske var å va över positiv, men snart är jag frisk, snart är jag lycklig.. Snart ska jag sova..

Haha.. vilket flum.. Stortrivs fortfarande här i stöten.. Men jag kan inte låta bli att tänka på att snart är jag hemma igen.. Just nu längtar jag lite granna.. Men Endå vet jag att här är bästa stället att va på.. Här är jag aldrig ensam, här är jag aldrig rastlös.. Här finns det alltid människor och saker runtomkring en.. Jag kommer sakna människorna och stöten.. Tänk va livet är konstigt..

Som en klok människa säger.. Allt som händer har en mening.. Ååå ja det är nog såå.. jag är ju här nu..

Livet hade varit tråkigare utan stöten, helt klart..

Det är nu när man kommer hem som man uppskattar allt man har hemma, vänner, familj, min äskade lägenhet, lite svensson endå.. ;) åå rutiner på mat och träning.. =)

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0