Klänningen är på..

Siden klänningen är på, vinet i handen, och grym radio seven musik.. kan man bli annat än glaaaaad..
Hihi... blir lite party idag.. PÅSK.. Jue.. åå vi fick påsk ägg av johan.. Såå gulligt....
Trisslotter, sandra och jenny vann.. =) jag hade då inte samma tur.. hehe..
Sjukt sugen på att börja äta godis igen.. men icke.. snart klarat 4 månader.. så njaaa.. det är nog inte värt det..

Gaaah, jag är sämst på att skriva blogg här uppe, hemma går det som rinnande vatten, och mina bloggar blev alltid alldeles för långaa.. Men här är jag sämst..

Vill bli brun nu, vill åka utomlands, vill sola, vill bada, vill äta good mat.. vill njuta..

Mamma & pappa, syster.. Nu vill jag komma hem och träffa er.. !

Ha en skön påsk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du är riktigt dålig på det faktiskt! Ge mig något att läsa, och helst varje dag..:P

2008-03-24 @ 18:21:16
URL: http://hane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0