Grym helg.


Har haft en underbar låång helg med Johan.  På torsdagen när jag kom, skulle jag överasska Johan, jag stack till willys, och köpte ingredienser till tacco paj. Gjorde den, tog en kall öl och dukade fram chili nötter medans den stod i ugnen.

Men det var mest min älskling som överasskade meej, för på bordet när jag kom stod det, 10 röda rosor.. Med texten, Tack för att du finns. / Din Johan..

Kunde jag bli mer lycklig & överasskad?? NEJ!!

Fredagen slappade vi, shoppade det sista inför bröllopet, såg film, och käkade på stan.

Lördag och dags för bröllop, vi åkte från e-tuna vid två tiden.. Bröllopet började vid halv fyra, det var kort och fint, helt perfekt, då de är trååkigt i kyrkan.. Sen till festen, med mingel och champange. Efter det blev de sittning och super god mat. En skagen bakelse, oxfile, med rot och potatis stänger, rödvin sås.. Vit choklad mousse, och hallon till dessert. & tårtan! Den var sjukt god.

Under hela middagen var det bus och tal, och sång, så det blev aldrig tråkigt, HUR trevligt som helst.
Sen så det kan låta tävling, dans och en massa drinkar. Jag och johan gick nog och la oss vid halv fyra. Men det fanns dom som basta och festade till sju!!
Vaknade nog full, för det var inga problem att hoppa ur sängen, duscha och äta "hotell" frukost..
Men sen gick jag in i väggen.. la oss och sov igen.. trötta, och jag blev bakis.
Johan verkade knappt nå bakis, och vi åkte hem till Brudgummens familj, och satt i trädgården. De flesta från bröllopet var där, och det bjöds på paj, jag som älskar paj, kunde inte äta en tugga.. =)

Rätt spak och bakis...

Hehe.. på hemvägen blev det värre, usch va jag mådde illa.. Johan pratade med linda i telefonen, och jag vågade inte riktigt be honom stanna bilen. Men så fort dom la på, var det bara.

STANNA bilen...!!  Åå så kan ni räkna ut själva vad som hände sen. ;)

Mådde inte allt för bra, resten av dagen, men det blev trotts allt en halv kebab rulle och mys i soffan, med en film.

Så det var min helg, helt grym!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken superhelg Anna!....men nu vill jag allt se ett litet smakprov på dig i klänningen!

Ha de! kramar

2008-06-16 @ 15:32:23
Postat av: Maria

Whaoooo vilken kanonhelg Anna!!

Har vaktat bloggen halva dagen, var så nyfiken och höra hur ni har haft det och hur fin klänningen var. Bröllopsfesten verkar ju ha varit lyckad iaf. Hoppas vi ses snart // Kram Maria

2008-06-16 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0