Måndag, 10 grader kallt & regn.

Heeej heej hallååå!

Kollade mina aktier nyss, Fy för dom säger jag bara, 10 000 kr har jag förlorat, bara på ett litet tag..
Hur tråkigt som helst, borde investera i nått oljebolag, då kanske dom går upp igen?!

Annars har jag haft en grym helg med johan, som vanligt, mys, en massa god mat & öl..
Var ut med mamma & pappa i båten på fredagen, vi grillade hamburgare och satt och njöt av det vackra vädret, som nu gått och gömt sig.. Super trevligt var det i alla fall..

Nu har maria börjat jobba på mitt jobb, det blir super braaa, kul med en kompis på jobbet..

Sitter och väntar på att syster ska komma hem, det blir promenad idag, och kanske en film?!

Puss å Heeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0