Snart Snart Semester.

Lunch med Johan igår, i gräset vid hamnen.. Njutaa.. Räksallad..

& lunch med mamma & syrran idag vid ett mysigt gammeldags café precis intill ån. Super mysigt, och en jätte god paj!
Solen stekte & det var lyx. Hehe, igår var vi också ute och käka, då blev det max kyckling burgare, gott gott.
Mamma satt å lekte med maten! Eller jaa det var jag som börja, men mamma var inte långt efter och syrran dokumentera.. så bilder kommer!!
 
Shoppade i kupolen igår, hittade en söt klänning, weee, och vita tyg skor för 49 kr.. BILLIGT..
Åå så inhandlade jag 4 presenter till min älskling.. Gaah. Han blir 31 år på Lördag.

Tältet är provat, vinet är köpt, sovsäcken packad, båten bokad.. Lycka!
Riktig Sverige semester ska det bli, grilla, bada, tälta, sola, äta, dricka..

Jag vill ut i solen NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0