Helgen.

Gryym helg som vanligt när den spenderas tillsammans med johan.
Fredag var det grillning vid linda & magnus. Lördag, vaknade jag & fick frukost på sängen av min älskling. Ägg, smörgås, yoghurt, flingor, juice & kex.. Ååå Mitt älskade kaffe, Gissa om jag blev glaad.

Sen myste vi i sängen fram till tolv, då gjorde vi iordning oss, tog varsit glas vin, & tog en taxi in till eskilstuna..
Där blev det favorit cafét & så köpte vi en orkidé till johans mamma.

Mötte upp dom på hotellet, drack bubbel och snaks..
Vidare ner till hotell baren, satt ute, det blev ju fiint väder och allt. Satt och diskuterade allt mellan himmel & jord.
Johans mamma skvallrade och sa att hon aldrig sett johan kärare.. WIIIIE.. Lycka!!

Sen gick vi till åbryggan, super super super goood mat! Kan rekomenderas starkt!! Va såå fiint och mysigt, & inte alls kallt!! Sen blev det baren igen, och ett par öl till... Sen sova hotell säng. MYS..

Söndagen var både jag och johan bakfulla, så det blev precis som förra söndagen, två filmer & goodis..

Nu tre dagars jobb kvar, sen semester & Gotland. Ska bli så grymt roligt, Mamma & pappa ska dit, Gun & Hasse, Jenni & Henke, Fabian & Fanny, Jens & Johanna, William & Viktor, Ulrika & Hans, och Vilma.. Åå Jag & Johan..
Såå vi blir 17 stycken, och de ska bli såå gött, hoppas på fiint väder. =)

Nu morron kaffe, mums!

Kommentarer
Postat av: Maria A

Önskar er verkligen en supertrevlig semestervecka på Gotland!! Tvivlar inte på att ni kommer att ha det!! Njuuut, för det är du värd Anna!!

Kram från Maria

2008-07-23 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0