VI HAR BREDBAND!!

Hallå Världen.. Anna är tillbaka..  Vi har fått låna en dator av våran chef, PLUS poäng på han!! I mina ögon världensbästa just nu. Hehehe.
Har precis varit ner till sälen byn och skaffat mobilt bredband.. Weee.. Anna datanörden, är sjukt glaaaaad!

Bara det att vi skaffade bredband igår i pappas namn, Hmm. såå nu fick han också tre.. Men det får han väll skicka tillbaka..

I morron ska Anna och jenny jobba tyyp 11 timmar, först vanlig dag, Sedan konferans.. Och möjligen party efter det.. orka, eeeh NEJ!!..

Nej nu ska jag ta och betala räkningar.

FAAN VA GLAD JAG ÄR!!

Ååå så kan jag ju följa syster också, kan inte bliii bättre!

Puss åå hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0