Stöööten!

Hej allihopa.. Anna är på fest och har hittat en dator!!!

WEE lycka hihi.. Jag har det braaaaaa, och jag bor på 35 kvm, med 4 personer.. men endå det känns bra!!
Jobbet är okej, och chefen är bra, liiiite drygt att gå till jobbet bara..

Känns konstigt att jag inte ska komma hem på tre månader bara, och johanna, det gåååår inte att uppdatera bloggen, finns knappt nå internet HÄR!! Hehehe.. saknar er johanna och maria.. =)

Saknar mina vänner med.. Konstigt, konstigt att man ska va här sååå länge.. och jobb i morron, blir att jobba, äta en hamburgare och sen soooova. hehe..

Saknar ER!! ååå syster åker till thailand snaaaaaart. i hela tre månader,, puss på dej älskade syster!!


Puss påå!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅÅÅ va kul att du hitta en dator o kunde skriva några rader....har inte kunnet skicka sms till dig...laddarn till min telefon är sönder...suck!! ser att du har det bra! Va nu rädd om dig...saknar dig mä! Vi hörs!

kramar Johanna

2008-01-12 @ 23:34:47
Postat av: Maria A

Hej!! Vad sköönt att du har det bra och att du tivs!! Vi saknar dig määä ska du veta!! Sköt om dig!! Kramar Maria

2008-01-14 @ 09:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0