Hjärtans dag..

Igår hade jag sjukt kul, det var alla hjärtans dag åå eftersom ingen av oss kååtan brudar hade nån att fira med så blev det sambos middag.. Sandra lagade maten, pasta med räkor, rom och grädde.. Sjukt gott.. Till det drack vi varsin flaska vin, och ost & kex.. Pratade massa strunt och hade det allmänt kul..
Sen skulle vi shota när vinet tog slut, jag lyckades få i mej en halv, sandra en hel, och för jenny vände en liten liten kork upp på hela hennes mage, så hon spydde i slasken.. Jag å Sandra skrattade så vi närstan dog..

Sen kom dom på den tråååkiga idé att gå till tippi, jag vägra, såå jag tänkte sova..
Men icke.. Jag åkte med johan i stället på hans skoter när han skulle lägga snöö..
Skoj, skoj.. upp i branten backen, och sen välte vi.. =) hehe.. skojj skojj.. det gick bara bra.. åå jag stor trivdes där på skotern..

Sen lyckades jag ramla utanför dörren, slog ner min handled, så den har gör lite ont, och har ett litet blåmärke..

Efter en liten stund ramlade jenny och sandra in.. Haha.. dom var allt annat än nyktra, sandra spydde, och jenny la sig för att sova i MIN 90 säng!! Hahaha.. åå där låg vi hela natten.. =)

Fanns bara tre andra sängar och en bäddsoffa, men min säng verklade klokast just då.. hehe..

Nog om det vi hade sjukt kul.. Jobbat satan idag.. det har verkligen gått i ett... inte suttit en enda sekund.. Ååå städningen med all förberedelser för i morn var allt annat än rolig.. Blää.. Helt sjukt att nio timmar kan kännas såå långa, vi hade väll en samanlagd lunch få fem min.. men men.. det är ju precis som i lofsdalen.. Vi vill slå förra årets rekord i alla fall!!

Nu blir det duschen.. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0