Västerås, Ikea, Nisses, Taco & Tv


Nu är jag hemma från Kusin Hanna & västerås, Jag sov kvar där, hanna tjatade sååå & jag ville inte köra i mörker. Så vi hade heldag igår och idag. Igår fick jag höra bebisen hjärtljud, jag fick nämligen följa med in till Barnmorskan, och det var verkligen en upplevelse. Såå häftigt!! Sen efter det åkte vi till nisses & åt. hehe. & shoppade varsin ljus grej. & en snabbis på Biltema. Efter det blev det mys framför tvn och bonde söker fru. Vid tio åkte vi och mötte Johan och satt i lastbilen på hans rast. Nu längtar jag efter SÖT.. Han är nog inte hemma förns vid midnatt.. Men i morron är han ledig...

Idag sov jag och hanna alldeles för länge, men det var skönt, åt frukost & drog till IKEA.. Älskade ikea..
Hanna handlade mest, men jag fick i alla fall med mej Mat tallrikar & en liten liten julklapp. Sen åkte vi till Ica Maxi & handlade tacos grejjer & gick på media market. Tacon blev så good med veg köttfärs...!!

Nu är jag i alla fall hemma i E-tuna och äter massa klementiner... Gott gott igår blev det Ben and jerrys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0