Va glaad jag blir!!

Idag när jag och Johan kom hem, låg det ett kuvär innanför dörren, som va till MEJ!! Jag öppnade och där hade jag fått ett kort & ett presentkort från Johans Pappa Leif & Mia. GISSA om jag blev överasskad & GLAD!! Tack!!

Ååå Innan vi åkte hem var vi till Linda & Magnus och fick jätte good taco. Linda hade även gjort after eight tårta som var sjukt god, och lilla söta Linus kom med paket till mig när vi fika!! Jag fick Bodylotion, Deo & serat till läpparna som jag ska ha med mej på resan. Blev så glad att dom tänkt på mej.

Johans Mamma ringde även mej igår och önskade grattis. Tänk va glaad man kan bli!! Hade inte alls förvänta mej att dom skulle tänka på min 24 års dag.

Så överasskad & glaad är dagens känsla. Jag och johan har nyss kastat massa pil. Nu ska jag gå in & krama sönder honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej jag erkänner de var nog första gången i mitt liv som jag fick in 3 pillar i mitten, lite stolt får man väl vara eller??

2008-12-30 @ 01:05:41
Postat av: Anonym

Oj nu blev det lite fel, jag menade när vi kastade pil och inget annat, alltså ska de stå 3 pilar och inte pillar...

2008-12-30 @ 01:16:42
Postat av: Jag..

Haha. Jaa de var bra, En match fick du i alla fall.

2008-12-30 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0