Tyyyyyyypiskt.

Det var nog ingen halsfluss, men jag har feber, förkyld & tungt huvud.. Ååå så känns det som om jag ska frysa ihjäl. Så typiskt, så typiskt. Jag hade planer på att träffa carro & gå in till Jenni & Henke en sväng. Så skulle jag och mamma till Borlänge och handla lite julklappar. MEN icke!! så blev det inte. Jag ligger mest i soffan under mitt jätte duntäcke och känner mej allmänt trött & hängig.

Just nu önskar jag mej ett varmt land, få massage, en varm bubbel pool som mjukar upp nacke & rygg, eller bara steka i solen!!

Igår hade vi "lilla" julafton här, eller ja, syrran öppnade sina paket och vi andra åt pizza. Ja ni hörde rätt, pizza IGEN!!
Mormor & morfar va här och det va kul och träffa dom, sist jag var hemma gick ju inte riktigt de, då jag hade magsjuka i stället!!

Men jag är inte bitter... ;)

Sen saknar jag Ansi också, var ju sååå länge sedan vi sågs!! Vart har du tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

saknar dig med!!!!! hoppas att du blir frisk snart, inge kul att vara sjuk. krya på dig och massa pussar och kramar!!!

2008-12-13 @ 21:38:04
Postat av: Jag själv.

Hej Ansi!! Nu blev jag Glaaaad, visste inte ens att du läste min blogg!! Jaa har du tid och träffas i mellan dagarna? Jag och johan kommer gärna och kikar på huset. Puss & kram från mej!!

2008-12-13 @ 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0