Stockhoolmoooo....

Hej Världen!! Jag sitter med Johan i lastbilen i stockholmoo.. Funderar på att flytta hit, staden som aldrig sover, och det är mysigt med alla ljus!! Men nej, jag är nog ingen storstads människa. Blev inge julklappshandling idag ialla fall. Johan blev som sagt tvungen att jobba så jag följde med eftersom vi ska sova i K-holm för att vi ska till stockholm i morron..

Då blir det middag & REA m. Johans jobb. Hoppas på super kul, och de blir det nog. Nu poppas det bra musik här, och jag blir lite party suuuuuugen.. VIIIIN ge mej. Hehehe...

Sitter här med 3,2 kilo godis.. Oooops.. Hur kunde detta hända? Har nyss ätit fredagsmiddag i bilen.. Spagetti & köttfärsås. Gott gott...


Kommentarer
Postat av: Maria

Myysigt ni hade det i går då!! Har tillbringat många fredagskvällar på samma sätt!!Passa på att ha långa trevliga diskussioner, perfekt, dom kommer inte undan där bakom ratten....här blir det grillat ikväll, ska strax sätta på mig termobyxorna och ställa mig vid grillen...ha det gott // Kram Maria

2008-12-06 @ 17:26:48
Postat av: Jag

Hehe, Hej maria. Jaa nog var det mysigt allt. Det var en sån där perfekt vända som inte är för lång. Så var vi även förbi och köpte godis i Hummelsta. Hoppas du haft en trevligt helg och att grillningen blev bra. Va mysigt och grilla på vintern. =) Kramar från Mej.

2008-12-07 @ 18:42:40
Postat av: Hanna (kusin)

Anna Anna Anna jag ska inte klaga på din stavning, är ingen expert själv, men ingen, ABSOLUT INGEN förkortar Stockholm K-holm, de finns å går bara inte!!!

Pussar till dig

2008-12-07 @ 20:40:21
Postat av: Jag själv..

Ha ha ha ha.. nej och det gör inte jag heller. KATRINEHOLM förkortas k-holm. Ha ha ha.. så du kan vara lugn..!!

2008-12-07 @ 21:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0