Pizza.

Varför heter det att man tryckt i sig en pizza?? Jag har INTE tryckt i mej en pizza, jag har ätit en. En stenungsbakad med banan, curry och vitlökssås. Det var såååå jäkla gott!! Så nu har min pizza tarm fått sin pizza. Mmmm.

Sen har vi shoppat satan & kollat på Batman, The Dark Knight.. Super bra!! Kan väl erkänna att så där jätte mycket julklappar blev det väl inte. Blev en weekend väska till mig, i kritstrecksrandigt. Ett par svarta mysbyxor eftersom jag nu mer bor i sånna, & vin på systembolaget. En så där tre flaskor plus en box, men heeey är det inte jul, min födelsedag & nyår snart?? Köpte två julklappar också. & lite fler julkulor till granen. Johan köpte is choklad som jag saaa URK till.

- Fy dom är ju äckliga, så sööta.

Hmm. men det tyckte jag tydligen inte längre, för det är ingen som tryckt in dom i munnen på mig. Ååå vad jag vet så hoppade dom inte in heller. Så det var nog jag som åt dom & såg glad ut.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0