Lycklig!!

God Jul alla mina nära och kära!! & syster som sitter i sälen. Dagen har varit mysig, med allt vad julen innebär.

Mamma & Pappa fick wii av oss, (Jag, Johan & syrran) Det blev succé, tillochmed mormor var med och spela bowling. Super kul..!! Pappa såg sååå lycklig ut, haha. Han hade i alla fall ett sånt där lysande leende på läpparna när han såg va dom fick. Ett sånt där som han får så fort han har något nytt innom teknik.. =) & mamma tyckte också att det var KUL!!  Så ja KUL JUL..!!

By the way.. Gissa vilka som ska till värmen den 2 Januari.. Jooo VI!!!





Tvåå underbara veckor i värmen. Canarie öarna.., Lanzarote!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad glad jag bliiiir!

god jul

2008-12-25 @ 18:46:05
Postat av: Jag

Haha. det blev jag med, när dom verkligen blev såå glada!! Mamma smällde dosan i huvudet på mormor så dom skratta så dom grina. & vi har bowlat en hel del. Super kul!!

2008-12-26 @ 17:07:09
Postat av: Maria A

God fortsättning....på er....hoppas allt är bra!!

Men du Anna...nu känns faktiskt livet lite lagom orättvist...du menar inte att det är sant att det snart bli sol och bad..........fyyyyyy skäms....och inte har du "mage" att hålla mun på dig!! "Skratt"

Hoppas att ni får det helt underbart!!verkligen, inte helt fel med lite sol och värme NU!!!

ha det så bra Kram Maria

2008-12-27 @ 09:22:33
Postat av: Jag

Hej Maria!. Kul att höra från dej!! God Fortsättning själva!! Hörde av Helena att ni var sjuka! Hoppas det är bättre och att ni fick en bra jul, endå. Hehe, jo det är faktikt sant, har knappt vågat sagt det personligen till nån. De är nästan så man skäms, men men. Vem vet nästa år kanske det inte blir någonting alls i stället. Så vi passar på att åka när vi kan. De ska bli helt underbart med sol & bad. Som jag läääängtar! Ska ni göra något kul på nyår? För våran del blir det luuuugnt, vi ska till Gravida Hanna & Daniel. hehe. Ha det super bra! Många kramar Från mej!!

2008-12-27 @ 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0