Helgen.

Hej!! Helgen har varit jätte bra, Kom till k-holm vid tiotiden och då drack vi viiin med Johans mamma, sen ville Johan se nya Harrys så vi åkte dit vid tolvtiden bara så där. Blev två glas viin, och lite mingel. Trevligt men inte mer än så. Lördagen därimot, fick vi en trevligt bussfärd upp till Stockhoolmoo igen, TRErättersmiddag & REA föreställning. & den var SÅÅÅ BRA, har ni inte sett den är det verkligen att rekomendera!! Sen idag har vi bara haft slapp dag och blivit bjudna på mat. Älg stek & potatis, också såå gott med "riktig" mat. Vi som aldrig äter potatis här hemma!! Sen goodis för hela slanten så jag kan väll säga att jag känner mig lite illa mående. Men men, det har varit en "lyx" helg och sånna behöver man ibland.

När vi åkte där igenom stockholm, både på fredagen & lördagen blev jag så sugen på att åka dit och Jul shoppa & bara mysa. Så nu har vi bokat Hotell helgen före JULAFTON, alltså 19-21. Då ska vi bara Julmysa, äta på restauranger, julshoppa & bara gå där på alla juliga, mysiga och belysta gator. Så fiint med alla ljus!! Så får man äta god hotell frukost två gånger också... Gaah... som jag längtar!!

Det var erbjudande nu, så vi fick två hotell nätter, mitt i centrala stockholm för 1300 kr. Tyckte jag var billigt!!

Nej nu ska jag göra annat, Ha en fortsatt trevlig 2 advent.

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Ni kommer få de jätte mysigt på de belysta gatorna som kommer vara fullsmockade med galna sthlmare som ska julhandla, de springer runt som galningar å visar ingen hänsyn alls :P

2008-12-07 @ 20:36:06
Postat av: Jag..

Hmm, tänkte inte på de, haha... JOO men va faan vi har ju fre, lör, sön på oss.. Jag ska bara gå runt och njuta. haha, och låta alla andra julstressa.

2008-12-09 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0