Delad GLÄDJE!!

Hej dagboken, idag är jag lyckligast i världen faktiskt. Sitter i Stöten, Sälen. Jag och syster sitter i en liten lya och stor myser med viiin. Älskling kommer i morron, och på tal om älskling, jag lääääääääääääääääääääääääääääääääängtar till Januari. Iiiiiii Vilken lycka, kan jag bara säga.. Woohoo.

Är så glad att vi är här nu och att jag slapp "öppningshelgen", då jag inte alls var sugen på att träffa vissa. Men nuuu, NU känns det bara bra att vara här. Syrran höll på att dö när vi åkte hit, GUD va snöö & sååå vackert!! Hon har ju varit i Asien i två vintrar så knappt en snö-glimmt har hon ju fått. Men nuu, träden bara hänger med massor massor av snö.

UNDERBART!!


Observera vinflaskan - den är tom.

Kommentarer
Postat av: Jaag

oservera flaskan är tom, Var systers komentar!!

2008-12-16 @ 15:56:47
Postat av: Jag

Oj va duktig jag är å stava.

2008-12-16 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0