28 DECEMBER..

Min födelsedag idag, snart slut men endå.  
Jag har fått blommor, pengar, morronrock (urmysig) vin, choklad, naturgodis, tidning och trisslotter.

Massage gånger 2 & resan..från älskling. Kunde jag vara mer nöjd? Neej jag tror faktiskt inte de.

Tack såå mycket alla som har ringt, smsat & varit här. Fullt hus har det varit. Nu på kvällen var Maria N här å vi fika, och jag fick viiiin. Så kul att träffa henne. Var sommar sist och vi jobba ihop. Men de är väl så när man bor på helt olika ställen. Sen har jag och Johan spelat wii.

I morron åker vi hem till Eskilstuna igen. Vi har en hel del att fixa innan resan. Men va sköönt det ska bli!! Carro sticker till USA i morron, ha det underbart GUMMAN!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Det ska jag! Ha det så bra ni med! Puss..

2008-12-28 @ 23:07:56
URL: http://hane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0