19 December..

Yes, Vi kom hem vid 22.00 igår. Åkte från Sälen vid tre tiden, men vi var om vid mormor & morfar och hämtade min gran, sen blev det mysfika vid mamma & pappa. Hon pysslar och pysslar, det var så mysigt där, tändaljus överallt å så mysigt. Så igår kväll åkte granen upp & skinkan stod i ugnen. Mmm. Så gott det är.

Idag har vi haft mysmorron, eller ja, mest jag. Johan har tvättat sedan 07.00

Nu ska jag kasta mej i duschen och göra mej iordning. Sen drar vi till stockholm & myyser hela helgen.. Kanske att det blir lite julstress också då, med tanke på att vi fortfarande inte har några julklappar klara.. Men men..

Sälen var mysigt. Syrran har äntligen fått klart med boende, efter en hel del krångel. Dom ska bo på stöten mitt, precis som jag förra året. MEN i en helt nyrenoverad. Här snackar vi lyx, stötens bästa boende. Helt klart.

Trevlig helg Alla Mina Vänner!!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Nu var de riktigt dåligt med uppdatering här! Aja Baja.....

2008-12-22 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0