1 December.

Underbara, mysiga, fiina December. Som jag gillar den månaden. Lucia, Jul & Min födelsedag, Nyår!!

Läste precis bloggen från förra året, & då stod granen uppe redan den 7 dec. Hahaa.. Jag är ju som jag är.
Idag var Johan på möte och när han kom hem hade han en stor påse från Hemtex till mej. Gissa vad jag fick??

Två sånna där fiina ljusglaskulor till vardagsrummet, precis vad jag ville ha!! Så nu sitter dom uppe, & jag blev så nöjd.

Jag bakade choklad kladdkaka igår och tog med, den blev så lyckad. Var super trevligt hos Linda & Magnus och Linus var busigare än någonsin. Eller så är det mitt huvud som är mindre mottaglig för ljud. Har haft dryg huvudvärk i över två veckor nu, vet inte vad det beror på. Jag har kollat synen & den är inte förändrad. Nacke & rygg som spökar igen kanske. Borde gå och få massage!!

Nu ska jag söka jobb. Hittat två som skulle passa perfekt!

Kommentarer
Postat av: emma

Annaaa, gå genast till en kiropraktor, något ligger fel i ryggen och då får du ont i huvudet..sådeså.Så, tjopp tjopp, kiropraktor nästa! kramis emma

2008-12-01 @ 22:11:38
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0