IKEA

Igår, var jag och Johan till ikea. Jag var som ett barn på julafton, sedan tre-fyra månader tillbaka, har jag tjatat på att få inreda och fixa i Johans lägenhet, och igår var dagen DET. Först träffade vi Linda med familj, SEN IKEA.
Där lyckades jag lura Johan att bränna några tusen. Men så bra det blev här då!! Både Johan & jag blev super nöjda.

Nytt skrivbord blev prio ett, det andra såg verkligen för klumpigt och Ofint ut. Det här är superduper fiint. Svart-brunt, Hylla & skrivbord iett. Och massa förvaring, så inte allt ska synas. Sen blev det nya gardiner, nya soff kuddar, ny flis filt, ny matta, ljuslyktor, blommor, krukor, sängkläder, lakan, spottlights, handdukar och en jätte fin stor tavla till vardagsrummet. Jag är sååå nöjd, bort med allt Blått & Rött, Nu är allt vitt eller svart, och så mycket fräschare. Och det var så roligt att se min sötis bli nöjd. I morse frågade han va vi skulle ta och fixa nästa gång. (Ler bara jag tänker på det)

Hehe.. Så insperation fick han allt. Nu är han på golftävling, och jag har bäddat rent, dammat & dammsugit.. JAA..Det är ren lycka för mig när jag ser skillnaden. =) Så har jag fått slängt en massa saker, det gillar jag. Hehe.

Ska se en film idag tänkte jag, INTO THE WILD, Va ska man annars göra, Augusti och tråkväder. Mmm, tur att det är mysigt inne nu i alla fall. Blir soffan & film.

Puss på Er!! Jag vill också äta kräftor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0