Efterlängtad.

Yes yes, lördagen spenderade vi tillsammans med Johans mamma & Arne, Linda med familj i stugan.
Så trevligt och vi fick fint väder, grillning och mys. Söndagen blev det lunch hos Linda, gott gott, & sen fick johan äntligen hämta sin dator i västerås, så de blev IKEA.. Wee.

Är så himla kul att johan bryr sig och verkligen vill få det mysigt och fiint. Så det blev tavlan jag pratade om, & en svart lång tavellist. Bild kommer, Vi blev i alla fall jätte nöjda. Vi handlade även nya handdukar, fler ljuslyktor, & en fin lampa till vardagsrummet. Så har johan rensat bort två stora sopsäckar med kläder... Det börjar bli riktig ordning här nu. Åå idag har jag städat köket i två timmar, Fläkten funkar inte så allt har en sån där trevlig fet yta. Bläää. Rensade lådor och putsade, så nu är det kliniskt. Sen har jag sett en av filmerna jag hyrde igår, Hyrde 27 Dresses & Definitly Maybe och båda va söta kärleksfilmer. Vi hann se en igår innan johan var tvungen att lägga sig, jobbar idag, men han kommer snart.. Åå då blir det kanske bio & Restaurang..

På onsdag får jag lööön, Den är sååå efterlängtad.

Kommentarer
Postat av: emma

qPr3nJE1o" rel="nofollow">http://picasaweb.google.se/EmmaKrille/EmmaKrille?authkey=0qPr3nJE1o

2008-08-26 @ 14:26:24
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0