TJOCKIS!

Sitter å kollar på bilder från i sommras.. Blir såå jäkla ARRRG!!! Fatta Att jag GÅTT UPP ca 10 kilo sedan dess..
Jag var sååå mycket smalare och finare! Fyyy faan, jag hatar mej själv just nu.. Blir så ARG och matt..
NU måste det bli ändring på det här, så jag vänder och går neråt igen.

Jag ska FAAAN ner dom där tio igen innan sommaren.. Faan det låter verkligen av tangenterna nu. MEN NU ÄR JAG SUR!! Kläderna stramar och jag är allt annat än positiv.. Vill bara sluta äta.. Bara gå ner dom snabbt igen.. Bort bort.. med äckligt fett..

Slut klagat, för jag har bara mej själv att skylla.. MEN VA FAAAAN..

Nu får de va nog!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Anna!
Sitter här o tänker på dig, Hoppas att du har det bra. När kommer du hem?...vi ser fram emot o få ha dig här i sommar!!...för du vill väl tillbaks hit hoppas vi.
Kramar Johanna & Maria!

2008-04-02 @ 16:04:39
Postat av: Sofia - syster - jespersen.

Hejsan syster! Jag satt ocksa haromdagen och var sa dar satans sur, har ocksa gatt upp sakert tio kilo sen i sommras och inte har jag gatt ner sa dar mycket i vikt pa den har resan som jag skulle, som jag hade tankt. Men sa kanner jag bara sa att VA FAN. Ja, sa kanner jag, orka slosa energi pa sant man gjort eller inte gjort. Vi borjar om, fran idag och sa gor vi det vi ska helt enkelt. Siktar mot ett halsosamt liv! Lagg energin pa framtiden ist for att slosa bort den. Lagg energin pa JAVLARENAMMA (ser sa tontigt ut utan svenska bokstaver) sa gor jag ocksa det!

Life is goooooood.
Saknar dig som tusan, men snart ar det bara tva veckor kvar. Puss!

2008-04-03 @ 12:39:19
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0