Ledig i tre dagar.

Tre dagars ledighet... det har varit såå himla skööönt. I tisdags var jag, sandra, robin, coffe och johan till mac donals och åt, sen var vi till system bolaget, och vidare till brasset, för afterski i solen, med trubadur ute.. & varm oboy med mintu.. 

Ååå igår åkte jag och piiip till idre, och bara hade det super skönt, vi sov i hotell sängar, käkade jätte jätte god tre rätters middag, drack vin, bowlade, fikade, bastade och hade det allmänt sköönt. Vaa verkligen behövligt att komma ifrån stöten. TACK!! 

Sen avslutade vi på vattufjäll med tacco tallrik.. Mums. 

& jaaa johanna & maria.. klart jag vill komma och jobba hos er i sommar...!

& syster det är som du säger, jag njuter nuuuu, sen får de bli ordning på maten och träning när jag kommer hem. 

SAKNAR DEJ MASSOR!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0