HEJ VÄrlDEn !!

image319

Gaaah vilket vackert väder han har skängt oss.. Blir helt lycklig av vår solen... ;)

Idag sov jag tills telefonen ringde vid 11.00... pratade i telefon.. och sen bryggde jag kaffe och åt smörgås på mammas och pappas glasveranda.. där var det hur varmt och skönt som helst.. Sen har jag tvättat dom två sista tvättarna, solat och läst taxfree katalog... Snaaart Rhodos.. tre veckor kvar.. wiihooo...

Allt är klart fixat och upp packat i lägenhetern, bara julgranen och julgardinerna som ska ner.. hehe..
Och data skärmen ska dit.. =) Åå så ska jag köpa nya gardiner.. De får nog bli dollar store.. =)

Jaa maria, nu är jag arbetslös, så det är bara och ringa, jag kan.. !


Nej nu ska jag äta lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0