Skrubbat toaletter, fikat, burger king, syster, mamma, soffa.

Skubbat toaletter idag, På borlänge särskola. Och jag klandrar ingen som trodde att jag var elev idag. Stod nämligen på handikapp toaletten, med skyddsglasögon, och rå skrattade åt mig själv i min ensamhet. För gissa om jag såg rolig ut, finns bildbevis på min telefon...! Storstädning av nio toaletter åkte jag på, och då behöver man kalkbort som är frätande, så med fullmundering inkl. glasögon äntrade jag skolan. Behöver jag nämna att jag såg grymt bra ut. hehe.. eller inte. 


Tjohoo. Min soffa har kommit, å eftersom jag är envis som en åsna, och stark som pippi, lyckades jag sätta ihop den själv, inte för att det var nå svårt då. Men tungt som sjutton.. Massa plast och kartong var den inlindad i, men jag körde den.. KAN SJÄLV!! Bjöd hit mamma och syster, å dom tyckte som jag att det blev super bra. Är så nöjd. 


Maria eftersom jag inte kan svara till dej, svarar jag här. Du är MER än välkommen hit på kaffe, efter semestern. Sa det till nettis också, vi får ta en vin kväll!! Kommer nog till er i morron efter jobbet, måste fixa ett nytt arbetsgivarintyg, mitt jag fick i dag var ju gaaaanska fel. Som alltid.

Nej nu väntar säääängen, klockan ringer 04,50 i morron. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0