Konsten att se ut som en riktig skönhet!

image158

Den har jag rätt ofta. =) Japp det är min soffa ni ser i bakgrunden. Bättre bilder kommer snaaart. Har gjort slut på över 30,000 kr räknade jag och carro ut i dag. Åå räknar man med körkortet, förra året (20.000kr) Och resan till grekland i maj (8000) och den här resan nu (Minst 6000), såå har nog lilla slösa, shoppat loss på en si så där 65.000 kr, Så ja man kan nog säga att nu var det slut shoppat, nu blir det på att leva på kärlek! Vilken? Hm bra fråga. Men Fattig har jag då gått och blivit. Det kostar att bli vuxen alltså. Ett tips skaffa inte körkort, res inte, flytta aldrig hemifrån. *s* Joo då, leva måste man ju få göra.. Men det lär bli snålt nästa månad. Lär nog bli en hel del skurandes av toaletter framöver, dryga är att slita så mycket för pengar som endå går till bensin. Hur låter det lixom.. Äta Nudlar, Det har kattis gjort i två veckor, 1.90 !! Billigt. ;) Hahahaha..

Va skulle du välja? Stiga upp 04,45 pendla till Borlänge, städa?! Eller gå hemma göra ingenting och få ungefär samma pengar. För dom 2000 kr mer man får av att jobba, går endå åt till bensin. Blää.

Slut pratat om pengar, inge roligt samtals ämne.. Ge mig ett jobb, och gärna en miljon ;)

I morron natt sticker vi till Alanya.. Weee Va kul vi ska ha. Är tyvärr sjuk, men det går över när du kommer ner till värmen säger dom. Så vi litar på de! =)

image151

image128

image123

Hej då Sverige!  På bilderna:    Anna    Madde    Fredrik    Jerry    Carro    Kattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0