Glömsk, trött och glad.

I dag har jag då jobbat häcken av mig skurat trehundra femtielva toaletter, Ja madde kan intyga.. Det finns en hel del toalett bås i studenternas hus. Tillochmed en sån där cool dubbel toa för oss tjejer som alltid går två. Sen har jag städat satan på helix, ett gymnasium, Usch.. Klaga lite på patrik idag när han slängde sopor på marken. Illa.

Tänk på sopgubben! Yey.. Min kväll var räddad, jag fick sällskap. Börjar sakna tvn bra nog..
Inge kul när alla man pratar med ska börja snacka IDOL.. idol va är det? Nej hade jag en tv, hade även jag suttit bänkad. Ska nog sno mammas och pappas, funderar skarpt på det. Jag och patrik tog oss i alla fall en sväng upp till borlänge, med siktet inställt på max! Men det blev en tre telefon till patrik först.. Weee.. Perfekt för min del. Sen maaaaat, Jag var rejält hungrig, åt min lunch 11.10. Frukost vid fem!! Ååå så Kycklingmål klassic, extra fruktsallad och extra chili cheese vid nio. Ja se där ja, så var Anna mer än proppmätt. Och det där med regelbundet kunde vi ju inte direkt kalla det.

Får hänga på Marias stenhårda GI snaaart.

Nej nu ska jag i säng. Maddo kommer 05,15 i morron.. Fem min tidigare..! Allt för att jag glömde lämna in kort och nycklar på kupolen. Alla mina kort jag haft idag har krånglat, inte en enda gång har dom funkat. Furutom till soprummet, va säger de mej? SOPA.. Nej nu måste Anna sova innan hon blir helt bakom flötet. God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0