Bullbak, Film och Turkiet!!

I går hade jag nog bästa arbetslösa dagen någonsin.. Den var slapp å sköön. Nettis kom hit och fikade och jag fick presenter. Tusen tack, var jätte trevligt att hon ville komma hit. Strax efter henne kom patrik, Vi drack kaffe, sen blev patrik hungrig, och eftersom jag inte ville bidra till hans svält så åkte vi ner och åt på coco thai.. Hem igen tror jag, sen ville amnapamna baka bullar, sakt och gjort, Klockan var väll vid halv nio å vi åkte och köpte grejer. Förberedde degen.. Sen blev det Film och godis medans den jäste..

ååå den jäste och den jäste.. hehe.. för vi såg klart hela filmen, Vid halv tolvtiden var de dags att börja baka alltså.. Shit va ska mina grannar tro när det bärjar lukta bullar vid halv tolv?? ehhh.. Men kul var det, patrik var kvar tills andra plåten, sen såg hans ögon ut som om han hade knarkat i en vecka.. Jag diska och greja, och kom till sängs vid 02.00 tiden..

Jaa åå nu sitter jag här, Patrik ligger och sover på min madrass, han fick lite kaffe och bullar, sen var det bara..
Fatta att jag sovit 4 timmar i natt.. sen Zzzzz... Men nu får han ta och vakna snart.. *s*

PÅ LÖRDAG ÅKER VI!!! Fatta va kul det ska bli..! Jag hoppas verkligen att vi får super fiint väder och blir bruna som pepparkakor... 08.10 hej då sverige.. hihi...

Puss å er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad gott med nybakta bullar, ät och njuuut och ha det suuperhärligt på semesttern, kommer förbi och kikar när du kommer hem
Kram kram Maria

2007-09-12 @ 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0