Tapetsering, lön och ledig.

Hihi... Nu har miljönären ringt!! Dom går in och spacklar idag, sen kommer dom i morron å tapetserar!
Såå nu får jag äntligen pyssla klart, och sätta upp lite grejjer på väggarna, och klockan. Som inte kommit upp än!

Ska bli så skönt att äntligen få klart, å så får jag ju lön på fredag i alla fall. Så nu känns det bättre, vill till ikea, och shoppa en eller två tavlor, och sen skulle jag behöva ett billigt databord. =) Nån som vill till ikea, en löningshelg??
hehe, var där för en månad sen just löne lördag, inte att rekomendera, men nu blir jag ju så sugen att få klart!!

Är lite Hängig, gegga i halsen och snor näsa, men jag ska INTE bli sjuk!! I morron ska jag få ögonbryna och fransarna färgade, så jag ser lite piggare ut.. ;) Jag har aldrig färgat så det ska bli kuuul.

Gick till gymet i går ialla fall. Var där med syster vid åtta, tog det lite lugnt, sen hem och plocka bort allt ur köket & hallen. Höll på till elva, halv tolv igår, Jag får aldrig sova!! Heelt sjukt! Måste lägga mig tidigare, annars blir jag för virrig och trött på jobbet!

Behöver klippa mig, mitt hår är sååå risigt nu, blir nog att ta en akut tid snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0