Lördag, Lite mysfaktor på mig.

Madde ringde och bestämde att jag skulle dricka med henne idag, frågan är hur pigg jag är?
Inte speciellt, vaknade med huvudvärk, den sitter fortfarande kvar. Men va ska man göra då? Jag har inte lämnat lägenhetern alls idag.

Städat i två timmar, dammsugit och skrubbat toaletten, sköönt. Så ja lite sällskap i kväll sitter nog fint endå.
Hur kul är det att va helt själv en lördag kväll? Jaa ibland kanske det är välbehövligt. Men nu har hon i alla fall bestämt att hon ska hit. Hehe. så då får det bli så.

Jag har ju chips och vin från igår. så det blir laaa bra.

Ska nog ta ett beslut snart om att sluta äta godis. Närmare 1 kilo godis har nog passerat min kropp under dom här senaste tre dagarna. Sjukt! Gott é de. Men det får nog bli ett nej nej, anna! ett tag....


image213

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0