Jag Hjärta Dej!?

image156 Tyck om mej!

Tror att nån som heter Anna börjar bli lite kärleks sjuk..!! Hon har höst mysar stämning i hela kroppen.

Hittade förresten jätte söta handduks hängare nyligen, men de var utformade som en Gumma & en Gubbe.. Eller ja Läs Tjej och Kille.. Men vaa fan jag har ju inte det sistnämda, vad gör man då? Då kan man ju helt enkelt inte köpa dom, Huur söta dom änn var.  *surar* Söta var dom i alla fall... Jag får väll köpa två dööskallar i stället då..

Shoppat lite hårspray på åhlens idag, ett par söta knästrumpor, och en ny dagbok. Kvällens tema blev pyssel.
Jag har blivit liten igen, för jag köpte klistermärken, som jag kunde sätta på dagboken. Men fiint blev det..

Sen handlade jag värme ljus på Hemköp, 2 för 30 kr, 30 st per påse. Skit bra, jag som hög konsumerar värmeljus! Kvällens snacks blev rostade kikärter, dyrt men gott, och dessutom nyttigare är godis.

X   x   x   x   x      Som dom säger i tukiet..

Kommentarer
Postat av: syster

Du kan väl köpa två damer/tjejer ist, för jag tycker ju om dig.. lite. :)

2007-10-31 @ 12:59:05
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0