Frågor!


 Frågor.

1. Vad åt du till frukost idag?
 Yoghurt och lyx musli, två koppar kaffe!!
2. Vad åt du till middag idag?
Kebbab med bröd, och en reb bull.. hehe, med Carro och Katt på liiiingårn.
3. När fick du en kyss senast?
Förra helgen, på krogen av alla ställen..Eller nej, det var helgen före det, lördagen då jag kom hem från turkiet, så  var det... Men mmm...
4. När stötte någon på dig senast?
Kanske att det var på gymmet igår, vet inte riktigt hur man tolkar det.
5. Vad gör du helst en vardag?
Jag går till jobbet, slutar tidigare för att gå och träna, sen dusch, en bra film och kvällsmat i soffan.. Och är jag ledig, blir det en promenad i solen, åå fika med en kompis, massa skvaller, och en god lunch på stan.
6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?119483-811
Utstrålningen, helheten, ÖGONEN!!
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jag har ingen aning alls, jag hoppas bara att jag är lycklig, och att mina människor runt omkring mig också är det.
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
Joo det är rätt bra tror jag, precis skaffat min lägenhet, bott in den, och precis fått ett vick med människor jag trivs med. Så jag är nog rätt glad, börjat träna har jag också gjort.
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Svart skjorta och mina kola anna boxer trosor..
Stjärntecken?
Stenbock
Är du kär?
Nej det är jag inte, hur gärna jag än skulle vilja!
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
Helt klart!!


Så mina vänner! Nu tycker jag att ni ska kopiera det här och svara ni med!!

Kommentarer
Postat av: emelie

hmm...känner igen det här.
"stjäl (/lånar) man i bloggvärlden länkar man snällt och frågar först"
:)

2007-10-08 @ 18:20:05
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0