Dollar Dollar Dollar

Tooodaaay, har jag varit på dollar med mor, fikat med ansi, och just nu sitter jag och råå myser i min lägenhet, massa tända ljus, grym radio seven musik och massa myys med mig själv. Känner mig allmänt nöjd med min lägenhet nu, den är nytapetserad! Jag blev super nöjd, trodde aldrig att det skulle bli så bra, men det blev det allt. På måndag halv åtta kommer dom och tapetserar hallen åt mig, suuuper kul, då ska mitt mysiga jätte stora lila drapperi upp. hihi.

Marilyn tavlan sitter där den ska och oj va fin den är. Hittade fyra stycken små tavlor av henne på dollar, super fina. 10 kr st. Yeeh, det är kul att handla billigt. Sen har jag och ansi mysigt i lägenhetern, pratat livets små öden och hur allt är. Ätit mina bullar, käkat peppar kakor med ost på, och druckit kaffe. MYS!

I går hade jag och carro en riktig hel dag också, blev luncha på bk´s, sola, shopping och träning. Sen stack jag och handla på MM å där blev det ingridienser till fajita rulle, MUMS.. Hem och fixa, Mamma, pappa och syster skulle nämligen få mat. Fick hjälp med gardiner och uppskruvning av klockan. Tusen tack. Syster och mamma stack iväg för att inhandla två flaskor vitt, sen kom Carro och Madde och det blev varmt och skönt i min lägenhet.

Carro är nog den första som sakt att hon svettas I MIN LÄGENHET!! Haha. blev vin, familj, mat och underbara vänner. Sen drog mamma och pappa, å då blev det på med musiken, heta diskussioner  OCH Ja jag blev tvungen att googla på stavningen. Ååå sen hotellet. De var faktiskt heeelt okej, hade en riktigt bra dag.

Dock trötter idag, men vi får se vad som händer, Just i denna sekund är det mys stämning på mig, nästa kanske det är paaaarty. Men de tror jag inte.  Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0