Snö & nybakatbröd & Mysstämning.

Bortskämd är jag!! Sitter på jobbet i min lilla data fotölj, och vad har maria med sig!?
Joo nybakat bröd och ost! Så jag sitter å käkar frukost. MUMS!! Tusen tack!! Tillochmed atomat kaffet funkade idag.

hihi..Det snööar, är det bara jag som tycker det är myyys??

Gårdagen spenderade jag i soffan med mamma och syster, en super meal från brants och en påse polly..

Japp så nu blir det hårdträning för nu har jag fuskat bra nooog.

Vill åka till ikea i morn, shoppa värmeljus och stearin ljus, lite blommor och tavlor... gärna en fotölj och ett data bord... VILL VILL VILL!!

tiidililooo. måste klippa mig, mitt hår e riiis! Puss på er!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0