PANIK!!!

Daaa. va svårt livet blev att leva, för att överdriva, men dryyygt blev det.
Usch och blää, jag vet varken ut eller in.. Jag VET INGENTING.. Bläää.. blä blä!!
FAAN.. Jag har hela tiden trott, att jag bara hade vic på mitt jobb till sista dec..
Fick jobbet i sälen, heltid!! Men nu har jag fått besked från mitt växel jobb att jag kommer få stanna, antagligen till sista AUGUSTI!! Ååå paniik gånger 100.. Jaha hur ska jag göra nu.. Jag som va nöjd med mitt vardagsliv, vill dock ha heltid, skaffat lägenhet och allt, å helt plötsligt gick jag och fick jobb i sälen, HELTID...!

Usch.. jag har svår ångest, vet inte nåå, ska jag lämna min älskade lägenhet och 60 % jobb.. För heltid i sälen och kollektivt boende..?? Djupa suckaaar.

Sen blev jag grymt sur på Patrik, Jävla puckoo.. Nej förlåt, men dåålig planering är det på honom jämt!!!
Sa nej till att åka upp till falun två dagar med katt & carro för att jag redan ringt och bestämt med partik.
Sa nej till att fika hos ansi!!
åååå så nej till filmkväll hos jenni med henne och kuss. Ja varför, Joo för att jag skulle umgås med patrik.. Yeah right.. okej okej, alla kan bli sjuka, förlåt.. MEN planering! Du kunde ju ha ringt liiiiiiiiiiiiiiite tidigare, så hade jag kunnat svängt förbi vid ansi och tagit den där fikan, eller stannat i smb åå haft film kväll.. Eller Åkt till falun i morse!!
Men neeeej, nu skyndade jag mej hem till fyraaaaaaaa.

Blää på dej.. Såå nu är du inte värd mer skit, men blää!! Förlåt.

Usch.. åå jag ska svara till dom i sälen ikväll..usch, usch... Säga nej vore ju idioti, med tanke på om arbetsförmedlingen skulle få reda på det.. då blir det rapport till a-kassan och sen hade Anna 6000 kr kvar att leva på. Men att säga Jaa. Hur blir det dåå? orkar jag en till säsong? Vill jag verkligen lämna mitt braiiiga växel jobb? Daaaaaa. Usch..

Tusen frågor och inget svar tycks vilja synas på min himmel just nu. FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0