Frågor!

Reglerna är:
1. Länka till den person som utmanat dig
2. Berätta 7 sanningar om dig själv
3. Utmana sedan 7 personer (högst) i slutet av ditt inlägg

Utmanad av: www.plastsak.blogg.se


Sju sanningar om mig:
1. Jag är kontrollfreak och pedantisk, men bara ibland, vid saknande av kontroll, lägger jag stoor vikt vid saker som inte är speciellt viktiga. hehe..
2. Jag är bekväm av mig och rätt lat.
3. Tycker inte om att tanka! Jag tycker att det är obehagligt.
4. Jag har glömt hur man fickparkerar.
5. Jag älskar att mysa.
6. Jag har aldrig haft ett hål i tänderna.
7. Jag gillar inte att åka buss, men gärna tåg!

Det här va ju inte så svårt endå.. Har en till..
8.Mitt absoluta favorit godis köper man på konsum i smb!! lysmelk chokladplattor, äkta gelehjärtan, cola flaskor, och geisha. Mmm... =)



Jag utmanar:  Carro, Madde och Emma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0