Fika m. Mamma & Mormor.

Nu har jag ett övertrasserat kontot m. 43 kr.. heter det så.. Dom sista pengarna gick till 1 liter mjölk, 1,5 liter ramlösa blåbär, SKIT GOD!! Och natur godis!!

Åå Ett par träningsbyxor, kunde inte längre gå runt i mina med hål i.. Lite drygt när det är strechnings dags.. ops..
Men jag slänger dom inte i första taget, älskar dom byxorna!! Haft dom i över 4 år! hahaha.. sen jag jobbade på affären. Växt ur dom, och idom igen tillochmed.  Jaa och hur smart är det att köpa ett par byxor för sista pengarna, jaaaa inte smart alls, men det var ett par nästan lika dana som jag har letat efter dom närmsta åren..
SÅ JAG VAR TVUNGEN!!

Mamma och mormor har varit här och fikat.. Mackor från willys, kaffe, och pepparkakor med ost fick det bli. MUMS.
Fick natur godis av mormor också.. Jag som preciiis tryckt i mig en påse.. Men det sa jag inte.. hehe.


Nu dags att sova.. Frös satan i natt, två täcken och en flisfilt, endå burrr...Goo natt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0