Drygskåp

Det var den tråkiga biten.. Nu till den roliga..

Att säsonga är kul, det innebär massa nya människor, åka snowboard, afterski, kollektivtboende, händelserika dagar, åka skoter, mysa runt i täckbxor heeeela vintern, mysiga vantar och mössa, dricka varm choklad m. grädde... och ett socialt liv 24h/7..

Hemma kanske skulle blivit trååkigt endå.. Syrran sticker till thailand 3 månader, Patrik drar till lofsdalen 4 månader.. åå jag umgås inte med nån i ludvika.. Och Carro & Katt bor i falun...!!
 
Men jag älskar ju min lägenhet.. min söta lilla lägenhet...
Åå Maria och Johanna .. ååå. Grinar.. Buuhuu. Att inte få jobba på växeln..!!

Äähh nu gör jag för stor grej av allt, Det är ju bara 3 månader sen är jag hemma igen, och jag kommer få skiiit kul!!

Men.. åå endå ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0