Det är inte lätt..

Jaa i dag har jag då försökt gjort något åt det jag klagade på igår.
Lyckas rätt bra kan jag säga.. Men alldeles för hårt.. Man kan inte leva så i längden det hinner man inte..! orkar inte heller för den delen.. Allt handlar om att hitta en balans.

Tog i alla fall min timmes friskvård vi har lyxen att få ta varje vecka.. åå gick ut i solen, tog en 40 minuters promenad i lagom takt. Käkade en omelett på två ägg och lite filé gryta till lunch.

En shake till mellanmål Och sen iväg och träna.. Stod 60 min på bandet..! Var av 23 minuter sprang jag.. Kändes jätte lätt och bra.. Sen gjorde jag situps och armar.. åå låg i massage sängen i 15 min.. Yes så jag var väll där i cirkus 1,5 timme.. NÖJD!! 

Men sen dåå.. Jaa då var jag ju så klart vrålhungrig när jag kom hem, det blev både en och två mackor.. & en tallrik med yoghurt och musli. Ååå en morot..

Jaa. plus för all träning, men minus för maten.. Vart tog Grönsakerna vägen?? 

Kämpa på Anna.. Jag vet att du kan.. Bara vilja och motivation finns..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0